Рециклиране на амортисьори

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 11.05.2007

Рециклиране на амортисьори

Мнение от bobo_ld » 21 Апр 2009, 19:43

:wave: Здравейте! Днес ходих да ми "реставрират" предните амортисьори. Не че искам да правя реклама на човека, но БОГЕТАТА станаха като нови, затова който иска може да посети сайта http://amortisior.hit.bg/. Момчето каза че досега БМВ не се е връщало за рекламации. Има стенд и т.н.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Рециклиране на амортисьори

Мнение от metodi80 » 21 Апр 2009, 19:49

bobo_ld написа::wave: Здравейте! Днес ходих да ми "реставрират" предните амортисьори. Не че искам да правя реклама на човека, но БОГЕТАТА станаха като нови, затова който иска може да посети сайта http://amortisior.hit.bg/. Момчето каза че досега БМВ не се е връщало за рекламации. Има стенд и т.н.


Да , ама доволен ли си от возията .... Рециклирания амортисьор няма свойствата на новия! Возията 99% ти е станала по-твърда ....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 11.05.2007

Мнение от bobo_ld » 21 Апр 2009, 19:53

Возията е много добра! Преди да ги рециклира блъскаше в дупките.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Мнение от ares2 » 21 Апр 2009, 20:04

и аз съм чувал че ставало добре? да взема ли да го посетя този човек :drinking: с БОГЕ съм и аз

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2499
Регистриран на: 23.06.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: сребърна звезда
Мечтае да кара: RAUH

Мнение от kiko » 21 Апр 2009, 20:05

следва лепене на феродо :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 21 Апр 2009, 20:09

kiko написа:следва лепене на феродо :roll:



:mhihi: :mhihi: :mhihi: и едно магаре да вържеме от преде да тегли и те ти каруца :mhihi: Извинявам се за оффтопика ,(просто се шегувам)!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 11.05.2007

Мнение от bobo_ld » 21 Апр 2009, 20:13

metodi80 написа:
kiko написа:следва лепене на феродо :roll:



:mhihi: :mhihi: :mhihi: и едно магаре да вържеме от преде да тегли и те ти каруца :mhihi: Извинявам се за оффтопика ,(просто се шегувам)!

Просто споделям мнение и начин по който да спестим 500лв. Ако ще има подигравки - заключвайте темата!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 21 Апр 2009, 20:14

bobo_ld написа:
metodi80 написа:
kiko написа:следва лепене на феродо :roll:



:mhihi: :mhihi: :mhihi: и едно магаре да вържеме от преде да тегли и те ти каруца :mhihi: Извинявам се за оффтопика ,(просто се шегувам)!

Просто споделям мнение и начин по който да спестим 500лв. Ако ще има подигравки - заключвайте темата!

Колега .... извиних се ... и казах , че се шегувам НЕ СЕ ПОДИГРАВАМ.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е34 М50Б20
Мечтае да кара: М....power

Мнение от Kregec » 21 Апр 2009, 20:34

Принципно това е хубаво но аз лично не съм привъреженик на неща които са ползвани и рециклирани. Предпочитам да си купя чисто ново защото няма гаранция, че това което е рециклирано в един момент няма да се прецака. Колега радвам се че си останал доволен и не всеки има възможност да изкара толкова пари на куп. Аз също не съм рокфелер но когато се налага някакъв ремонт по красавицата и винаги искам най доброто. Когато ми се прецака радятора си купих нов след това до заплата си стиснах малко бузките на г**а но съм си такъв. Принципно щом си доволен бате и незнам колко кинта си дал дано да нямаш проблеми и да ти изкарат поне 40000 км....
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 21 Апр 2009, 20:50

И най-тъпия човек да си ще знаеш че е най-добре в магазина - чисто ново КОНИ и забравяш за глупости... ама и се разделяш с едни 1000лв което за мен лично са си пари. Така че най-добре споделете опит кой къде го е правил, колко пари, какъв ефект е имало, колко са изкарали и т.н. Това би било полезно не само за БМВ а и за други марки коли :idea: Моля ви се ако ви се пишат глупави подигравки поне се регистрирайте в някой друг форум и там си правете ташак!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Мнение от ares2 » 21 Апр 2009, 21:36

така е. това рециклиране не е толкова страшно. тези хора от BOGE и Bilstein например да не имат фабрики на марс.. ако се спази технологията на отваряне и качествено се смени каквото трбва амортисьора си е същия. интересното е дали ефекта е качествен и траен.. дали вози пак комфортно и тн. много ясно че и аз ако произвеждам амортисьор за бмв и цената му е 200 лв ще напиша отгоре "не отваряи" хаха
големи сме проклетници в БГ обаче

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 21 Апр 2009, 21:44

Докато автора на темата не напише цената на услугата, темата е лаладжийска ;)
Аз лично имам опит с рециклирани амортесьори на една корса която имах навремето.Не изкараха и 10к км., прави ги ония на павлово дето е бог на амортесьорите според 99% от бакшишите.
От тогава купувам само нови и практиката е такава, че ако не изкъртя някой в дупка нема разваляне ( купувам само газови ).
Факт е, че има амортесьори за по 250лв. комплекта които са много читави и издържливи, изпитано на мои коли по 40-50к км. без проблем, е не мерси за рециклирани ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 21 Апр 2009, 21:59

стан написа:И най-тъпия човек да си ще знаеш че е най-добре в магазина - чисто ново КОНИ и забравяш за глупости... ама и се разделяш с едни 1000лв което за мен лично са си пари. Така че най-добре споделете опит кой къде го е правил, колко пари, какъв ефект е имало, колко са изкарали и т.н. Това би било полезно не само за БМВ а и за други марки коли :idea: Моля ви се ако ви се пишат глупави подигравки поне се регистрирайте в някой друг форум и там си правете ташак!


Айде понеже усещам , че тая забележка май е към мене да взема да ви "светна" как стоят нещата с пълнене на амортисьорите..... Понеже явно , ако човек , реши да се пошегува веднага се намира кой да упреква , а като има теми със далеч по големи глупости от сорта "нещо ми тропа от зад " и в крайна сметка причината е била незатегната джанта не давате съвети от сорта "регистрирай се в друг форум" .....
Та по темата ... пълненето на амортисьори е "та*ак" работа .... Пълнили са ми амортисьори на форд -мондео (2002),уж при фирма със "ИМЕ" и в крайна сметка изкараха точно 9 месеца и заминаха. А мондеото го кара баща ми и го кара супер внимателно. Могат да се пълнят както маслени , така и газови амортисьори , но ако пълните газови ,те автоматично стават маслени (доколкото ми казаха в БГ все още няма технология за рециклиране на газови амортисьори , така че пак да си останат газови след ремонта - не знам може и да е било тогава така - преди 1 година , може и да са ме излъгали....). След рециклирането (което беше по 30 лв на амортисьор - преди 1 година , сега е май 50...), та след рециклирането возията на мондеото стана ужасно твърда , при положение , че преди това возеше като лодка , супер меко и хубаво.... Та в крайна сметка , сега ще купуваме нови амортисьори на мондеото , вярно , че изкараха близо година , но каква файда , да си бяхме сложили нови тогава , да не се занимаваме с глупости....
После мой близък приятел рециклира амортисьори на мерцедес 220 CDI в Стара Загора и той изрази същите впечатления , уж пак при читава фирма някаква си ....
Ta ... ето колега изразих впечатления ..... ще рециклираме амортисьори , ще набиваме феродо на съединителите и на накладките ... да ама не ... Какво толкова нали като си купуваш нови амортисьори даваш примерно около 500 лв но ги даваш веднъж и ако караш нормално забравяш за следващите 5 години !!! (Сега някой ще се намери да каже , че по наще пътища няма да изкарат 5 години ...може и така да е .... може и да не е ...).
Последна промяна metodi80 на 21 Апр 2009, 22:22, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е34 М50Б20
Мечтае да кара: М....power

Мнение от Kregec » 21 Апр 2009, 22:01

Даже ще дам един пример за рециклиране не на амортисьори а на спирачната помпа. На бащата колата е Рендак 19, един хубав ден както карах и оп педалченцето ми потъна. Бащата каза че е помпата ходи провери колко пари е и му казаха нещо от порядъка на 80-100 лева чисто нова от Косера. Но той реши да се изцигани и е даде в един сервиз да и сменят гумичките, Хората е направиха вземаха му 40-50 лева и е сложихме обратно. Тази помпа изкара точно 5000 км и пак същата работа. Първо започна от време на време да потъва педала и в един момент оп и пак го поех цели отзаде щях да се пребия, щото се случи пак при мен хубаво че не карах много бързо и бях във града. После пребирах едвам едвам и спрах с ръчната и скоростите абе беше си голям филм. Тогава той пак вика,че щял да е кара пак да е рециклрат при което го вразумих и купихме една нова за 100 кинта, сега да чукна на дърво проблеми няма вече 25000-30000 км. За това аз смятам да си купя дадената част нова после малко да се стисна, но сигурноста е най важна за мен. Сега ако става въпрос за нещо което е козметично ако подлежи на ремонт "ДА" но амортисьори или такива неща от които зависи сигурноста само ново. Това си е мое мнение и не ангажирам никои с него но както виждам една голяма част от колегите предпочитат чисто ново. Както се казва новото си е ново и излиза по евтино от колкото евтиното...
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е34 М50Б20
Мечтае да кара: М....power

Мнение от Kregec » 21 Апр 2009, 22:02

Даже ще дам един пример за рециклиране не на амортисьори а на спирачната помпа. На бащата колата е Рендак 19, един хубав ден както карах и оп педалченцето ми потъна. Бащата каза че е помпата ходи провери колко пари е и му казаха нещо от порядъка на 80-100 лева чисто нова от Косера. Но той реши да се изцигани и е даде в един сервиз да и сменят гумичките, Хората е направиха вземаха му 40-50 лева и е сложихме обратно. Тази помпа изкара точно 5000 км и пак същата работа. Първо започна от време на време да потъва педала и в един момент оп и пак го поех цели отзаде щях да се пребия, щото се случи пак при мен хубаво че не карах много бързо и бях във града. После пребирах едвам едвам и спрах с ръчната и скоростите абе беше си голям филм. Тогава той пак вика,че щял да е кара пак да е рециклрат при което го вразумих и купихме една нова за 100 кинта, сега да чукна на дърво проблеми няма вече 25000-30000 км. За това аз смятам да си купя дадената част нова после малко да се стисна, но сигурноста е най важна за мен. Сега ако става въпрос за нещо което е козметично ако подлежи на ремонт "ДА" но амортисьори или такива неща от които зависи сигурноста само ново. Това си е мое мнение и не ангажирам никои с него но както виждам една голяма част от колегите предпочитат чисто ново. Както се казва новото си е ново и излиза по евтино от колкото евтиното...
Изображение

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook