Кое първо бихте подобрили...

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

Кое първо бихте подобрили по колата си?

Двигател
26
21%
Окачване
32
25%
Диференциал
13
10%
Спирачна система
19
15%
Изпускателна система
1
1%
Джанти
8
6%
Интериор
11
9%
Екстериор
16
13%
 
Общо гласове : 126
старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Кое първо бихте подобрили...

Мнение от Dirty M5 driveR » 14 Сеп 2013, 17:26

... по колата си. Казусът е следния: имаме едно 320i e36 купе в напълно заводски вид. Нарочно съм избрал автомобил, от който могат да се желаят още много неща :mhihi: Могат да се избират две неща (може и допълнително да ги подредите по важност), като целта на темата е да покаже масовото отношение на ентусиастите относно това какво за тях е от особена важност, що се касае до модификации по автомобилите им. Желателно е всеки с 1-2 изречения да изтъкне мотивите си. Надявам се темата да се развие интересно, БЕЗ СПОРОВЕ, и в известна степен да очертае някакъв профил на всеки от нас.

Моите първи две неща, които бих моднал по това е36 ще са:
1. Шпер диференциал. Велико инженерно решение, което прави автомобила много по-забавен, предвидим, и допринася много за проходимостта му през зимата.
2. Окачване. Едно качествено стегнато окачване променя цялостното поведение на автомобила, и ще оползотвори доста наличието на шпер :mhihi: Обожавам директността на управлението.

Вие сте :ok:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 774
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: E91 325d
Мечтае да кара: отново E36 318is

Re: Кое първо бихте подобрили...

Мнение от k.milanov » 14 Сеп 2013, 17:41

Да кажем че имаме едно абсолютно стоково Е36 купе без м пакет и тн, но пък от вътре има голям борд + дигитален климатроник.
Започвам със смяна на джанти Style 22, 24 или 32.
След това едно окачване 60/40 или малко по височко.
Следва по интериора кожен салон вейдър или от Е46 предните седалки, зависи кое ще изпадне. Музика, но без селении просто хубав качествен плътен звук, а не да дрънчи и да се разпада колата.
Идва ред на шпера.
Най накрая предна и задна М Броня плюс лип спойлерче.
Пък ако се видя в пари един 2.8 мотор, а ако се видя в много пари го турбинираме. :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 274
Регистриран на: 3.05.2005
Местоположение: софия
Пол: Мъж

Re: Кое първо бихте подобрили...

Мнение от exotique » 14 Сеп 2013, 17:41

Астествено,че първо окачване...Ако ще се кара колата- есктериора- бъобще няма да се бара- колкото по-очукана,толкова по-добре...
Следват спирачки , и двигател- ако нещо се прецака докато се кара в лютеницата...Накрая един шпер за около 1500 евро ако евентуално прееба стоковият.
А да се прави такава кола шоурум кар -трябва да притежавам поне по една М3-ка от всяко поколение- иначе си е губене на време...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: Кое първо бихте подобрили...

Мнение от Nickelback » 14 Сеп 2013, 17:43

Аз гласувах за спирачки и окачване (гумите са "кота нула" и въобще не говорим за тях) :yes:
Може и просто ревизия на спирачките, но трябва да им се обърне внимание. След това шпер, ако колата си няма и така :)
Общо взето според мен това е добрата база за бъдещ силов тунинг и смятам, че трябва точно от тези неща да се започне.
Украсяването на колата е отделен аспект и ако имам възможност го правя паралелно с останалото.

Хубава тема :yes:
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Кое първо бихте подобрили...

Мнение от Dirty M5 driveR » 14 Сеп 2013, 17:48

Nickelback написа:гумите са "кота нула" и въобще не говорим за тях
Хубава тема :yes:


Мерси :yes:
Гумите естествено, че не ги смятаме - става дума за кола, по която всичко е перфектно, и искаме да я модифицираме. Предвид факта, че колата не е особено мощна смятам, че спирачките й стигат. Но иначе те ще са 3-тото нещо в списъка ми.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 482
Регистриран на: 13.10.2011
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+

Re: Кое първо бихте подобрили...

Мнение от m.dimitrov1992 » 14 Сеп 2013, 17:51

Първо поведението после, мощността. Аз започнах по обратният път и съжалявах :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 274
Регистриран на: 3.05.2005
Местоположение: софия
Пол: Мъж

Re: Кое първо бихте подобрили...

Мнение от exotique » 14 Сеп 2013, 18:01

До автора: ако мислиш, че стоковите ти спирачки ще издържат на сериозен даунхил на който и да е от проходите в България- сериозно се лъжеш :winky:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1329
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading

Re: Кое първо бихте подобрили...

Мнение от In_Memoriam » 14 Сеп 2013, 18:01

1. Екстериор - ако не ми харесва как изглежда в момента няма как да пипна каквото и да е друго преди това...
2. Окачване
3. Спирачки
4. Интериор
5. Двигател

(2) и (3) са след (1) с идеята да се съобразявам как карам, докогато е необходимо :)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 506
Регистриран на: 1.06.2010
Местоположение: София/Русе
Пол: Мъж

Re: Кое първо бихте подобрили...

Мнение от rhase » 14 Сеп 2013, 18:05

Няма какво да го мисля, то долу горе при мен така се получава...
1. Окачване
2. Шпер (на път съм за изпълнението на тази точка, макар и все да се разсейвам като обръщам внимание на естетиката :banghead: )
3. Спирачки
...по-нататък нататък има време :driving:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 67
Регистриран на: 5.01.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Кое първо бихте подобрили...

Мнение от alekangg » 14 Сеп 2013, 18:10

Всеки вътрешно иска, първо да качи кончетата, дори и аз, но карам по следния ред.
1. Окачване
2. Шпер+спирачки
3. Двигател, колектори, генерации и т.н.
Понякога двигателя е пипан преди спирачките, грешно е, но съм, го правил.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Кое първо бихте подобрили...

Мнение от Dirty M5 driveR » 14 Сеп 2013, 18:12

exotique написа:До автора: ако мислиш, че стоковите ти спирачки ще издържат на сериозен даунхил на който и да е от проходите в България- сериозно се лъжеш :winky:


Да, но идеята е друга. Щом избирам да оставя спирачките за после значи съобразявам употребата на колата с това - в случая аз карам 99% градско и нямам огромни спирачни натоварвания. Нека се водим от това. Иначе то списъка всеки сам си го номерира, просто в анкетата ако сложа повече възможни гласове няма да могат да се отразят основните аспекти.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 635
Регистриран на: 17.03.2012
Местоположение: Обеля на три полета
Пол: Мъж
Кара: E34 tds, W140 400SE
Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки

Re: Кое първо бихте подобрили...

Мнение от DLVasilev » 14 Сеп 2013, 18:16

Всичко.
И е почти готова :D
Изображение
ATR-42/72

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 27.08.2013
Пол: Мъж
Кара: Ауди

Re: Кое първо бихте подобрили...

Мнение от Freakylol » 14 Сеп 2013, 18:35

Според зависи за какво ще се ползва и къде ще се кара колата, но ако за градско, извънградско и от време на време до село примерно, то първо екстериор, окачване, интериор и накрая двигател ако ми е слаб.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Кое първо бихте подобрили...

Мнение от bum_bum » 14 Сеп 2013, 20:38

Китайското окачване за подобрение ли го броим? :mhihi:
Изображение

Старши спамър
Online
Аватар
Мнения: 1895
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата
Пол: Мъж
Кара: Кон
Мечтае да кара: Сърф
Детайли за колата: Немски кон

Re: Кое първо бихте подобрили...

Мнение от Top Gun Maverick » 14 Сеп 2013, 21:00

Двигател и окачване. След това ако трябва трето бих наредил спирачките. Другите неща са второстепенни, особено за тая кола.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач. :mhihi:
I feel the need, the need for speed.

Следваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook