Кое първо бихте подобрили...
Модератор: Общи модератори
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Кое първо бихте подобрили...
... по колата си. Казусът е следния: имаме едно 320i e36 купе в напълно заводски вид. Нарочно съм избрал автомобил, от който могат да се желаят още много неща
Могат да се избират две неща (може и допълнително да ги подредите по важност), като целта на темата е да покаже масовото отношение на ентусиастите относно това какво за тях е от особена важност, що се касае до модификации по автомобилите им. Желателно е всеки с 1-2 изречения да изтъкне мотивите си. Надявам се темата да се развие интересно, БЕЗ СПОРОВЕ, и в известна степен да очертае някакъв профил на всеки от нас.
Моите първи две неща, които бих моднал по това е36 ще са:
1. Шпер диференциал. Велико инженерно решение, което прави автомобила много по-забавен, предвидим, и допринася много за проходимостта му през зимата.
2. Окачване. Едно качествено стегнато окачване променя цялостното поведение на автомобила, и ще оползотвори доста наличието на шпер
Обожавам директността на управлението.
Вие сте

Моите първи две неща, които бих моднал по това е36 ще са:
1. Шпер диференциал. Велико инженерно решение, което прави автомобила много по-забавен, предвидим, и допринася много за проходимостта му през зимата.
2. Окачване. Едно качествено стегнато окачване променя цялостното поведение на автомобила, и ще оползотвори доста наличието на шпер

Вие сте

- k.milanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d
- Мечтае да кара: отново E36 318is
Re: Кое първо бихте подобрили...
Да кажем че имаме едно абсолютно стоково Е36 купе без м пакет и тн, но пък от вътре има голям борд + дигитален климатроник.
Започвам със смяна на джанти Style 22, 24 или 32.
След това едно окачване 60/40 или малко по височко.
Следва по интериора кожен салон вейдър или от Е46 предните седалки, зависи кое ще изпадне. Музика, но без селении просто хубав качествен плътен звук, а не да дрънчи и да се разпада колата.
Идва ред на шпера.
Най накрая предна и задна М Броня плюс лип спойлерче.
Пък ако се видя в пари един 2.8 мотор, а ако се видя в много пари го турбинираме.
Започвам със смяна на джанти Style 22, 24 или 32.
След това едно окачване 60/40 или малко по височко.
Следва по интериора кожен салон вейдър или от Е46 предните седалки, зависи кое ще изпадне. Музика, но без селении просто хубав качествен плътен звук, а не да дрънчи и да се разпада колата.
Идва ред на шпера.
Най накрая предна и задна М Броня плюс лип спойлерче.
Пък ако се видя в пари един 2.8 мотор, а ако се видя в много пари го турбинираме.

Re: Кое първо бихте подобрили...
Астествено,че първо окачване...Ако ще се кара колата- есктериора- бъобще няма да се бара- колкото по-очукана,толкова по-добре...
Следват спирачки , и двигател- ако нещо се прецака докато се кара в лютеницата...Накрая един шпер за около 1500 евро ако евентуално прееба стоковият.
А да се прави такава кола шоурум кар -трябва да притежавам поне по една М3-ка от всяко поколение- иначе си е губене на време...
Следват спирачки , и двигател- ако нещо се прецака докато се кара в лютеницата...Накрая един шпер за около 1500 евро ако евентуално прееба стоковият.
А да се прави такава кола шоурум кар -трябва да притежавам поне по една М3-ка от всяко поколение- иначе си е губене на време...
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Кое първо бихте подобрили...
Аз гласувах за спирачки и окачване (гумите са "кота нула" и въобще не говорим за тях)
Може и просто ревизия на спирачките, но трябва да им се обърне внимание. След това шпер, ако колата си няма и така
Общо взето според мен това е добрата база за бъдещ силов тунинг и смятам, че трябва точно от тези неща да се започне.
Украсяването на колата е отделен аспект и ако имам възможност го правя паралелно с останалото.
Хубава тема

Може и просто ревизия на спирачките, но трябва да им се обърне внимание. След това шпер, ако колата си няма и така

Общо взето според мен това е добрата база за бъдещ силов тунинг и смятам, че трябва точно от тези неща да се започне.
Украсяването на колата е отделен аспект и ако имам възможност го правя паралелно с останалото.
Хубава тема

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Кое първо бихте подобрили...
Nickelback написа:гумите са "кота нула" и въобще не говорим за тях
Хубава тема
Мерси

Гумите естествено, че не ги смятаме - става дума за кола, по която всичко е перфектно, и искаме да я модифицираме. Предвид факта, че колата не е особено мощна смятам, че спирачките й стигат. Но иначе те ще са 3-тото нещо в списъка ми.
- m.dimitrov1992
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 482
- Регистриран на: 13.10.2011
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+
Re: Кое първо бихте подобрили...
Първо поведението после, мощността. Аз започнах по обратният път и съжалявах 

Re: Кое първо бихте подобрили...
До автора: ако мислиш, че стоковите ти спирачки ще издържат на сериозен даунхил на който и да е от проходите в България- сериозно се лъжеш 

- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: Кое първо бихте подобрили...
1. Екстериор - ако не ми харесва как изглежда в момента няма как да пипна каквото и да е друго преди това...
2. Окачване
3. Спирачки
4. Интериор
5. Двигател
(2) и (3) са след (1) с идеята да се съобразявам как карам, докогато е необходимо
2. Окачване
3. Спирачки
4. Интериор
5. Двигател
(2) и (3) са след (1) с идеята да се съобразявам как карам, докогато е необходимо


- rhase
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 506
- Регистриран на: 1.06.2010
- Местоположение: София/Русе
- Пол: Мъж
Re: Кое първо бихте подобрили...
Няма какво да го мисля, то долу горе при мен така се получава...
1. Окачване
2. Шпер (на път съм за изпълнението на тази точка, макар и все да се разсейвам като обръщам внимание на естетиката
)
3. Спирачки
...по-нататък нататък има време
1. Окачване
2. Шпер (на път съм за изпълнението на тази точка, макар и все да се разсейвам като обръщам внимание на естетиката

3. Спирачки
...по-нататък нататък има време

- alekangg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Кое първо бихте подобрили...
Всеки вътрешно иска, първо да качи кончетата, дори и аз, но карам по следния ред.
1. Окачване
2. Шпер+спирачки
3. Двигател, колектори, генерации и т.н.
Понякога двигателя е пипан преди спирачките, грешно е, но съм, го правил.
1. Окачване
2. Шпер+спирачки
3. Двигател, колектори, генерации и т.н.
Понякога двигателя е пипан преди спирачките, грешно е, но съм, го правил.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Кое първо бихте подобрили...
exotique написа:До автора: ако мислиш, че стоковите ти спирачки ще издържат на сериозен даунхил на който и да е от проходите в България- сериозно се лъжеш
Да, но идеята е друга. Щом избирам да оставя спирачките за после значи съобразявам употребата на колата с това - в случая аз карам 99% градско и нямам огромни спирачни натоварвания. Нека се водим от това. Иначе то списъка всеки сам си го номерира, просто в анкетата ако сложа повече възможни гласове няма да могат да се отразят основните аспекти.
- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Кое първо бихте подобрили...
Според зависи за какво ще се ползва и къде ще се кара колата, но ако за градско, извънградско и от време на време до село примерно, то първо екстериор, окачване, интериор и накрая двигател ако ми е слаб.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Кое първо бихте подобрили...
Двигател и окачване. След това ако трябва трето бих наредил спирачките. Другите неща са второстепенни, особено за тая кола.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: mr_petroff